2015. április 5., vasárnap

3.rész

Mióta a számomat felírtam Zayn kezére, azóta bombáz szexi, flörtölös sms-ekkel. Amikre élvezettel válaszolgatok is kedvem szerint. Közben vissza mentem dolgozni is és az eltűnt kislány ügyével kezdtem foglalkozni. A nap minden percében újra élem a szüleim halálát, de érzem egyre közelebb kerülök a kislány elrablójához. Minden csalódást követően nap-nap után újult erővel indultam el neki. A szüleim aktáin át kezdtem a keresést, de zsákutcába jutottam a gyilkosuknál. Anno még én öltem meg, de a rendőrség nem tud semmit arról, hogy lenne családja. Az irodai asztalomon egy tucat vérvörös rózsa várta az érkezésem, benne egy kártyával.
"Mint látom elkezdtél keresni engem. Akkor hát kezdődjön a vadászat. Ígérem hamarosan személyes is találkozunk.
Puszi MZ."
MZ? M, mint Malik? Talán. De mit rejthet az a bizonyos Z? Majd elválik.
De hogy lehet valaki ennyire arrogáns? Idegességemben csak felnyögtem és dobtam az egész cuccost az asztalról, majd neki fogtam újra átnézni a régi aktákat. Mivel már szinte fejből is tudtam a tartalmukat betettem a zárható fiókba, kiszedtem a cuccomat, bezártam és elindultam ki a vasútállomásra. Elővettem a telefont, ami rögtön csörögni kezdett a kezemben.
- Szia Nagyi....Igen.... Tudom. Tudom, hogy ma éjjel telihold van.... Én is érzem.... Ne aggódj, már elindultam.. Igen. Én is Szeretlek. Sietek.....Szia. - bontottam a vonalat és gyorsan a tákámba dobtam. Épp egy eléggé sötét sikátoron haladtam át, amikor is lépések zaját hallottam meg magam mögött. Gyorsítottam a lépteimen, de ezzel nem voltam egyedül. Egyre közelebb ért hozzám, egészen olyan közel, hogy a nyakamon éreztem a leheletét. Futásra bírtam a lábaimat, vagyis futásra bírtam volna őket, ha nem ragad meg a vállamnál és taszít arccal a falnak.
- A szerelem lesz a végzeted. Miattam fogsz meghalni. - kezdte csókolgatni a nyakam, mire akaratlanul is oldalra döntöttem a fejem nagyobb teret adva neki. - De ha ilyen könnyű lréda vahy, akkor nem is lesz izgalmas vadászat.... És túlságosan hamar véget ér...
- De ki vagy te?
- Még nem számít. Még nem szerettél belém....
- Miért? Mi lesz akkor, ha beléd szeretek?
- Hogy mi lesz akkor? Meg mondom neked. Meg fogsz halni...
Nem mellesleg, hogy esnék beléd te Okostojás, ha azt sem tudom, hogy ki vagy?! - próbáltam megfordulni karjaiban, mire még szorosabban tartott.
- Egyszer az a nagy szád fog bajba sodorni. - fordította oldalra a fejem, de a lámpa fénytől semmit sem láttam. Ajkát óvatosan az enyémre illesztette, mire hátra rántottam a fejem. - Hamarosan talákozunk Gyönyörűm. De most siess haza. Csúnya dolgok fognak történni ma éjszaka. Ma este gondoskodom róla, hogy épségben haza érj. De holnap kezdődik a játék. - hintett újabb csókot ajkamra, jólesően hunytam le a szemem. Mikor kinyitottam már sehol sem volt, de a feltámadó lágy szellő mintha az ő üzenetét továbbította volna. "Siess haza Gyönyörűm."
Amilyen gyorsam csak tudtam kapkodtam a lábaimat, majd felugrottam az első Bradfordi vonatra. A táskámban csipogni kezdett a telefon jekezve, hogy sms-t kaptam. Zayntől jött.
"Szia. Holnap este van kedved randizni velem?"
"Persze. Nagyon szívesen. Hívj fel reggel és mindent egyeztetünk"
Alig vátam, hogy haza érjek. Nemcsak a munka fárasztott le, hanem a takálkozás is azzal a seggfejjel. Haza érve bekaptam pár csokis sütit és a napi kóla valamint gyümölcs adagommal felslattyogtam a szombámba. Egy nagyon gyors zuhany után bebújtam az ágyba. Addig törtem a fejem a titokzatos idegenen és az ügyön, amíg az agyam szabadságolta magát és engem az Álmok Birodalmában száműzött..... Nem mintha bántam volna.



*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Sziasztok. Meghoztam a 3. részt. Remélem tetszik. És reménykedem benne, hogy minden Zayn girl jobban van azóta a kis bejelentést óta.
HA tetszett a rész, komizzatok és iratkozzatok fel, hogy megtudjátok mi lesz Zaynnel és Destinyvel.
Puszi Gwen.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése